Målning, målning, målning

För er som inte vet så har jag och tre av mina kära vänner i klassen ett projektarbete som nu är i full gång. Vi ska renovera vårt (SP:s) uppehållsrum, för att sedan inreda och dekorera nytt. Tidigare har vi jobbat med förarbete exempelvis för att få in pengar (sålt cirka 230 salamikorvar), men nu är själva genomförandet igång, och det känns verkligen kul! Både igår och idag fortsatte vi med spackling, målning och sådant pyssel efter skolan, så nu efter två 13-timmarsdagar på skolan känner jag mig faktiskt tillräckligt trött för att släcka innan klockan slagit tolv (:O).

Imorgon fortsätter projektarbetandet på samma sätt. Lär nog komma hem runt 22-tiden, och känna mig som en äkta målerska.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0