Mia Törnblom

I fredags fick jag (genom en kurs jag läser på skolan) chans att gå på en föreläsning som Mia Törnblom höll, och jag ångrar verkligen inte att jag klev upp 08:30 när jag egentligen hade sovmorgon till 13:00! Det handlade om självkänsla och självförtroende, med många inslag av humor (även om det kanske inte alla gånger var riktigt medvetet från Mias sida). Hon tog många exempel på hur folk förstör sitt eget "må-bra-konto" (som hon kallade det), och kände man inte igen sig i sig själv så kände man igen sig i någon annan.

Var också väldigt intressant att höra henne berätta om sitt liv. Från att vara högkriminell och nerknarkad till att stå och föreläsa och hjälpa andra att hantera sina liv - det kan man kalla livsresa!

En kvinna med en väldig berättele, många kloka tankar och mycket humor och engagemang!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Ja men gör det, den kan nog komma till mycket användning i sommar!:)



Hade hon föreläsningen på Kramm?

2010-04-18 @ 20:58:55
URL: http://hagenvald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0