Senaste delen av livet

Det var ett tag sedan sist. Kort sammanfattning om livet den senaste tiden!

- Underbart härlig fjällresa trots endast två soliga dagar. Älskar att vara i stugan, för det enda man gör är att bara vara. Så himla skönt, och ett miljöbyte någon gång då och då sitter ju inte heller fel.
- Kom hem från fjällen strax innan Jonnas och Jossis 18-årsfest, så det var bara till att sätta fart och börja göra sig klar. Festen var okej, men dog dock oerhört tidigt motför vad det brukar. Det var lite synd måste jag säga, men annars ska jag inte klaga!
- Igår var jag hos en kompis som jag inte umgåtts med på ja, jag vet inte hur lång tid (år), Emelie Andersson. Helt plötsligt skrev hon på msn och vi bestämde oss för att hitta på något, jättekul tycker jag! Allt var i alla fall precis som förut, och våra munnar gick på högvarv. Efter 05-tiden insåg vi plötsligt att det snart var morgon och började lite eftersom att avrunda det flertimslånga surrandet. Trevlig kväll, kort och gott!
- Heldag bestående av plugg med Melina idag. Började på en samhällskunskapsuppgift på förmiddagen, och är nu i det stora hela nästan klar. Vi måste helt enkelt ha legat i hårt, men gud så skönt det känns att det allra mesta är gjort!
- Nu: Sova och försöka ta tillbaka lite krafter inför en ganska fullproppad vecka! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0