Hotell

På grund av ett stort att-göra-berg (som fortfarande finns kvar) och sena nätter har bloggen legat lågt ett tag. Det senaste dynet har även jag legat lågt, och bara haft det skönt. Lever nämligen ett litet lyxliv på hotell med mor och far, medan bror min spelar SM-kval med ÅFF. Mamma och pappa fick idén att åka och kolla på matcherna här i Luleå och i samma veva, för en gång skull, bo på hotell och slappa. Jag var inte sen att hänga på. Nu har vi nyss bastat och jag börjar redan att längta efter hotellfrukosten som glädjande nog bara är en natt ifrån mig.

Så, nu vet ni att jag lever, och till och med mer än så. Adios för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 12:47:54
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0