Smycken

En av anledningarna till det jag skrev i första inlägget efter uppehållet, att tiden inte räcker till, är att jag har börjat göra och sälja egna smycken. Började lite smått i somras och plötsligt hade jag 30 beställningar. Därefter fortsatte det att gå med en himla fart och jag tror faktiskt inte att jag har varit utan beställningar en enda vecka sedan dess. Nu har jag väl i alla fall typ fler än någonsin, eftersom det snart är jul. Därför säger jag nu adjö för denna stund. Smyckesverkstaden kallar.

Eller just ja! Igår såg jag Idol med familjen, Simone och Johanna. Tycker nog att rätt person fick lämna äventyret. Tycker dock inte att den andra som hängde löst hade et minsta där att göra. Linnea är grym, och inget annat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp några bilder på smyckena?:)

2010-12-20 @ 21:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0