Strike

Dagens stora plus: STRIKE! Efter att Linn och Pontus hade spelat på Kramm idag svängde familjerna in för att kolla läget på bowlinghallen och restaurangen, och satan, vad snyggt det var! Linn och jag kom snabbt fram till att det var sjukt mysigt att bara sitta där och snacka och småäta lite godsaker (vi blev nämligen bjudna på fika), så det var definifivt inte sista gången. Och framför allt: Nu hoppas jag verkligen att alla som bara gnäller på den här staden pallrar sig dit och drar nytta av Kramfors överlägset mysigaste restaurang. Bowla, käka, eller bara smådricka och umgås - göra vad man göra vill. Strike var kung. Nu är det upp till oss att se till att det bär sig.

Dagens stora minus: Har fått tillbaka febern och mitt huvud dunkar sönder. Kanske var det inte så smart att gå på skolan med feber och dunderförkylning förra veckan, och kanske var det heller inte så smart att gå ut i fredags när jag var på bättringsvägen? Äh, gjort är gjort, och det har väl hänt värre saker här i världen än att jag har sjuknat om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0